I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3

Thursday, September 09, 2010

Raya datang lagi ! :) :)

Di hari raya
Terkenang daku kepada si dia
Kampungku indah nun jauh di sana
Ayah serta bondaku

Di tepian mandi
Danauku hijau yang aman damai selalu
Nun di sanalah tempat aku bertemu
Aku dan dia

( korus )
Apakan daya
Masa tak akan kembali
Hancur musnahlah semuanya

haihhh , sejak akhir akhir neyh asyik dengar lagu lagu neyh je di radio or televisyen. heyy syaza ! memang laaa. dah kate pown esok dah nak raye. awak tanak raye ke ? hehe lupe laaa.

and pada hari ini jugak saya sebok membantu abah and nenek serta kak neng mengemas rumah and memasak.



notakaki : percaya atau tidak hari ini saya rajen memasak. and hari ini jugak saya laa yang buat ketupat ! :D macam mimpi kannnn ?

No comments:

Post a Comment