Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 25, 2010

KYLA BIRTHDAY PARTY




hehe , ini dye aktiviti yang saya nak bgtaw harituuu. syakilaa birthday celebtration. buat dekat rumah ain. okayh. mule mukle je dah kantoi. hahaha. ape laaa. tapi yang best nye kesian kylaa sbb last last kene tepung. tuu pown terpakse dgn rela hati menyerahkan diri. hehe. maaf ye kylaaa. ini je hadiah yang kami mampu bagi dekat awak !



okayh ini gambar beraya di rumah kylaa. memang lawa sgt rumah dye. and snap gambar pown best je. and apetah lagi , saya and group saya memang gile camera. sangat and know what kami sume dekat rumah ain je dekat 3 jam. haha buat ape pown tataw. amek gambar je byk.




and ini kawan saya yang gile bapak laa sengal. sunita supriyanto. tapi pape pown saya and dye yang memang excited sgt nak buat plan neyh. hehe. pagi pagi lagi dah suruh dye dtg kolej teman saya. and dyesanggop jugak dtg. hehe. sayang awakkkk sue. awak sayang saya ?




inilah kawan kawan saya yang terbaek di kolej. andd terlalu syg kan mereka. tapi by next sem saya dah tak same kelas dgn zul, wan, kyla & sue dah :( tapi cmne pown kite still lepak kannnnn ?
atas dari kiri : WAN , AIN , EQA & ZUL
bawah dari kiri : EFFY , KYLAA , SUE & SYAZA
not in picture : NUURUN & NURUL (masing masing ade hal dgn family)

notes : friends forever okayh ?
taknak gaduh gaduh mcm zul & sue.

No comments:

Post a Comment