I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3

Monday, November 08, 2010

Sarah Amirah Ibrahim


We are together for whatever. Am i rite? haha :D Aku punya kau dan dia sahaja tatkala nih. Hope korang tak pergi menjauh tinggalkan diri ini terpontang panting seorang diri. Aku minta maaf andaikata satu hari nanti aku melukakan jiwa kalian dua. Tak kalian dua,pada sesiapa juga la. Aku banyak sedar sudah sama diri ini. Aku sedar akan realiti kewujudan aku di dunia. Sepertinya aku hanya boneka tempat di mana tuk gelak ketawa bersama sama,namun tatkala engkau orang yang susah,engkau orang mencari aku tuk menyelesaikan masalah agar situasi menjadi lebih mudah. Aku tak kesah. Malah aku lagi suka sebab susah senang bersama. Tapi bukan pertolongan yang bangsat lagi hina aku harapkan korang pinta. Apa yang aku harapkan sama sekali punah. Mereka yang hegeh minta pertolongan tu selalunya pertolongan tak munasabah. Ciptaan aku di dunia ini tuk apakah? Dijadikan sampah? heh :l
Saat ini,tatau kenapa aku sentiasa memikirkan rakan rakan seperjuangan yang tak sudah ceritanya. Bagi aku apa apa hal FRIENDSHIP tu important! Tak kira korang buat masalah meludah ludah atau apakah,korang tetap sahabat yang mikat jiwa :) Tapi kali nh tetiba aku tak tabah. Hari hari aku nk meluah. Pada siapa pun aku dah tak kesah. Yang pasti jiwa aku tak semakin parah. Kelakar bila rasanya seorang sahabat mengatakan aku seorang yang tabah. Haha! Tabah kah aku nak hadapi segalanya seorang diri tanpa keluarga terchenta,teman yang di sanjung mulia? Hee.
Orang mana yang sering tunjukkan kedukaan jiwa? Payah tuk aku temui orang sebegitu rupa. Biasanya semua akan buat buat gumbira sepertinya tak punya masalah. Macam tu juga lah aku. Tetapi tak nafikan la. Ada segelintirnya gemar menjadi sebegitu rupa. Tuk mencari simpati kabarnya :) Tapi aku,aku cuba berubah. Aku ingin selesaikan masalah sendiri dengan mudah tanpa mengharapkan ehsan sesiapa. Tak semua boleh di percaya. Cuma aku gemar berkongsi cerita. Sebab nak lihat pendapat dan nasihat dari mereka yang tak terbilang jumlahnya. Aku sentiasa hargai segalanya. Terima kasih :)



dedicated to :
Sarah Amirah Ibrahim
Trimas kerna jadi teman yang setia.Hope kepercayaan pada kalian tak menjadi sia sia :)

2 comments:

  1. hey there. thanks for following my blog. followed yours. :)

    ReplyDelete
  2. welcome eda :) eheee, blog you best kowt ! suka i baca.

    ReplyDelete