Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 25, 2010

untuk kau kau kau !

weyyyy , aku dah mula berapi dah neyhhhh. satu group cite pasal kaw. sume bengang dgn kaw. kaw neyhh beragak laa kan. aku yang dulu baek dgn kaw pownn skang dah jadik malas nak baek baek dgn kaw. tak payah nak hipocrite sgt laaa kan. kau tak bwat cakap kaw buat. akw engat kitorang sume suke ke ? anddddd , jangan laa nak pijak belakang member member sendiri. nak cite masalah kaw dgn group kaw neyh dgn org luar. macam dalam group neyh berapa kerat je org, macam tade org laen sampai kaw nak buruk buruk kann kwn kwn baek kaw dekat orgg luar. perghhhhhhh, aku kalau boleh nak tumbuk je muka kaw. bukan aku je okayh. sume kwn kwn kaw sekali. memang taleyh bla laa kaw neyh.

anyway, kaw rase kaw perfect sangat ke ? bg akuu , kaw tak laa sebagus aku and yang laen. and tak layan jadik kwn kwn aku dah. kaw boleh berambus dari group aku.

No comments:

Post a Comment