Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 07, 2010

mid valley with Fazrin Afifah.

i have a great day today. i meet one of my best friend :) FAZRIN AFIFAH. hehe , before dah jumpa FARHANA HAZWANI (my bestfriends since form 2) and now FYFA plak.

after kelas advertising tadi aku terus gerak g mid. jumpa dekat mcD. kenapa mcD ? eheee , aku nak mkn mcD harini. lame gile tak makan makanan favourite aku. then tgh nak bwk makanan naek atas fyfa sampai, OMG ! aku terkedu. yelaa lame kowt tak jumpa., since spm aku rase. sebab spm aku tak amek kat teknik. aku menumpang sekolah laen. malas nak g kuala selangor.


kitorang lepak mkn kat atas. eheee , dye bg syaza teddy bear ! yeahh i likeeee ! dye taw laa brape gilenyer aku dgn teddy bear. coz aku memang dari dulu suke sgt teddy bear. g hostel pown mesti bawak teddy bear aku. then lepak lepak, girls talk hahaha :D snap picture kitorang gerak pusing pusing. aku belikan dye getah rambut. jenis sama cuma colour je laen. then g watson dye nak beli barang dye. she bought me losyen. haihhhh , saya neyhh dah laa bukan jenis pakai losyen punya org. tapi tape laaa. org dah bg kite amek je laa kan ?


then pusing pusing lagi. pergi Romp. tade ape yg menarik. then g Cutton on. byk gile bhai barang menarik. cam nak beli je semua. tapi firdaus dah pesan awal awal. dwet yg dye bank in kan tuu jgn kacau. haihhhh , rase cam nak kwar je. tapi tape laaa. thenn kat cutton on nampak kasut memang lawa gile. wahhhh , saya nak satu ! fyfa pown nak satu. then kitorang plan nak beli kasut yg sama. akhirnya beli jugak ! yay ade jugak barang yg same. then fyfa sempat lagi beli gelang untuk aku. same jugak. wahhhhh , bestnyer. rinduu gile zaman sekolah dgn dye. sume brg memang kalau boleh kitorang nak same. ape dye ade aku nak jugak ade. ape aku ade dye pown nak jugak. sampai satu sekolah panggil kitorang twin :)

then lepak dengan elmo my bro. el tgh break., so dapat laa lepak kejap kejap, snap picture. pukul 630 camtu kitorang balek. memang enjoy. even kejap je lepak.

anyway , duluu aku dgn dye memang ade gadoh. tataw asal. memang aku and dye langsung dah tak contact. tbe tbe dye add fb aku say sorry and aku pown approve and say sorry jugak kitorang rapat balek.

*btw dye je yg panggil aku ocha. sebab ape ? hahaha , ituu aku je yg tahu. yg laen tapayah nak tanyer tanyer okayh.,

its me ocha with her new teddy bear name , FYSHA :)

FYFA

i get my FYSHA from her.

yeahh i love her.

Crazyness of us.

2 comments: