Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 20, 2011

i miss her,

*syaza and mia lazaraa
who is mia lazaraa ? er korang tak kenal ke ? okayh for those who takenal , let me introduce dekat korang, she is my adek. the only adek perempuan yg aku ada. gmbr neyh time aku form 5 and dia form 4. so korg abaikan je laa. i put this picture coz i rinduu gila time time neyh. seriously. she is awesome ! ape bende i nak buat, i akan buat dgn dia. same goes with sorg lagi adek i, mirul.

we had a problem before. tp i rasa everything dah okayh pown. and just now she text me she said dia nak balek rumah. and i said, balek je laa. kesian kat mama. mama sometime menanges, mana ada org tahu. melaenkan i. coz i je yg tgk mama nanges depan mata i. memang sedih laa time tgk mama nanges.

mia balek laaa. i know our life dah tak senang mcm duluuu. and sometime ape kita nak, kita kene dapatkan sendiri. yelaa, mia tgk laa mama cmne skg. life dia dah tak sesenang dulu. why not kita tolong faham keadaan mama skg ? kita tolong dia ? even kita mcm terseksa dowk dgn mama, tp sometime kita akan rasa happy bila tgk mama tergelak, mama happy sume. serious ! aku dowk dengan mama, aku tgk dia happy, aku pown rasa happy sgt. tp bila dia kene marah sume, depan aku dia tak menanges, tp belakang aku, aku tahu dia menanges, coz aku pown menanges tgk mama. tolong laa mia. too many things that we need to carry after this. be matured la. jgn jadik mcm budak budak.

No comments:

Post a Comment