Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

i miss you right now bff :(

front line : Amy, Syaa, Bell, Yulisa, Hidd, Munny, Naja, Izzah, Yatie
back line : Fard, Smackdat, Ainul, Zana, Peah, Azz, Ili, Qiela, Mya

boleh tak saya ckp saya rinduuu awak semua :( boleh tak saya ckp saya nak jumpa awak semua ? sumpah terlalu rinduu. setakat bertegur sapa, berjumpa di Facebook mana cukup. i cant describe how much i miss all of you so much ! saya menanges baca blog Yulisa. tapi tade one of you guys kat sisi saya. please wipe my tears :( girls, i have a lots of best friends in my life. but none of them can be as you guys. SERIOUS SHIT ! yelaa maybe kita dah sama sama tido satu katil, sama sama pergi mandi, sama sama cuci baju, pergi mkn. saya pakai baju awak, awak pakai baju saya. awak mkn makanan saya, saya mkn makanan awak. mcmtuu laa kita kan. sometime, berlari lari bersama sama, bergadoh tak bertegur. tuu semua adat persahabatan laa kan ?

bila kita semua nak berkumpul ? saya tak tahan tanggung rinduuu sorg sorg. kalau boleh lepasni saya nak tido sekatil dgn awak semua balek. biarlaa katil tuu kecik cmne pown, kita tujuh tujuh tido sama sama, pelok each other tanak bg jatoh katil, girls talk before tido, baca doa tidor sama sama. i want to repeat all that with you guys ! boleh tak ? boleh tak ?  boleh laaaa :( awak semua penting dalam hidop saya. sekarang baru saya tahu makna persahabatan kita :(

saya yang buat hal kan ? saya keluar dari sana tanpa pengetahuan awak semua. then lepastuuu setahun kita semua lost contact. saya tak contact awak semua. saya lupa kwn kwn yg pernah sama sama susaa dgn saya. and saya pernah buat masalah dekat tempat sana. and pernah awak semua pulaukan saya lepas awak semua tahu saya siapa :( tp tuu kejap je. awak semua buat kejutan untuk saya mlm birthday sayayg ke 16. menanges saya saat tuu. tak sangka, awak semua boleh terima saya lagi lepastuuu :( saya menanges sebab saya terharu. saya tak pernah dpt kwn mcm awak semua :( ini pertama kali saya mengaku dekat awak semua. and lagi satu, even timee tuu saya dah jaoh dari awak semua, awak semua tak lupa kan saya jugak. sekali lagi, awak semua buat saya menanges time mlm birthday saya yang ke 17, awak semua buat voice sms , nyanyi lagu birthday kat saya, saya record tuu sume. then awak semua send mms dekat saya gmbr awak semua. RINDUUUNYAA !

kalau boleh, saya nak kita semua jadik close mcm duluu. sentiasa ada for each other time one of us ada probs. yeahh, we share too many things together kann ? kenapa laa sekejap sgt masa tu beredar ? saya nak balek kenangan kenangan tuu semua. biarlaa saya hilang kwn kwn yg laen, tp bukan awak semua. saya tak sabar nak jumpa awak semua. nak berkumpul ramai ramai.nak peluk ramai ramai mcm rime kita pelok ramai ramai atas katil saya. kita pelok menanges bila one of our fren, pergi tglkan kita, menanges bersama bilaa kita kene marah :(

Ya Allah, panjangkanlah umur kami semua. berilah kesempatan untuk kami semua bertemu semula. persahabatan kami, persahabatan sejati. Ya Allah, mereka kwn kwn terhebat yg saya pernah ada. saya perlukan mereka. mereka kwn suka duka saya.

specia; dedicated to LeesaBellaPeahAinaMunnyHidd, Tera and Tanjung United 2007 :(
currently missing you guy so much !

*yulisa, aku menanges baca blog kaw. seriously, i dont know why my tears falls down.

love,
syaa gewdix :(

No comments:

Post a Comment