Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

hurts

kecewa sgt. okayh saya memang mcmni okayh. saya memang kalau ada something tuu saya nak jugak bende tuu. teringat lagi satu kesah tuu. time tuu arwah hidup lagi. awak tahu tak, on my birthday, arwah boleh buat bodoh. saya call byk kali dia tak angkat satu ape pownnn. and dia buat mcm nothing happens. saya sampai break dgn dia harituu. sebab dia tak bg ape yg saya nak. tp seminggu lepas tuu. arwah buat belated birthday saya. EVEN TIME TUU DIA LANGSUNG TADE DUET. tapi dia pinjam duet mak sebab nak bwk saya keluar pergi OU then beli cake saya.

awak boleh ke jadik mcm arwah ? memang saya demand tgi. tp awak tak mampu ke buat sekali seumur hidop saya ? awak tahu tak berapa byk kali saya pergi tandas tadi menanges. SUMPAH KECEWA DGN APE YG AWAK CAKAP. and tbe tbe saya terengat Arwah. sebab memang mirul lagi bagus dari awak. sebab tuu dulu saya sayang dia. sampai hari hari saya menanges pasal dia. dia sanggup buat ape je untuk saya. apa dia buat dekat saya, sama mcm awak buat dekat saya. tp dia ada kelebihan dia sendiri :(

saya tak tahu nak ckp cmne. saya rasa kecewa and kecik hati sgt dgn awak.awak takan faham hati saya. mungkin ini kali terakhir hari jadi saya. aWak mana tahu. saya mintak neyh sekali dlm hidup. lepas neyh saya tak mintak dah. saya tak pernah dpt mcm ape yg saya mintak dekat awak before this. awak tgk la last year birthday saya. kita kuar. tp last last saya pakai duet saya jugak kan ? saya cuma teringin rasa awak. teringin rasa someone betol betol buat saya happy on that day, that guy sanggup sacrifice untuk i and family i. awak tahukan, saya sayangkan family saya terlalu. saya nak kalau saya happy, diorang pown ada dgn saya. tp takpelaaa. awak tak sanggup kan ? saya pown dah malas nak engat pasal neyh. better tapayah celebrate langsung. saya tanak celebrate tanpa org yg lahirkan saya and besarkan saya selama ini. yg sanggop bersusaa payah jaga saya dari kecik sampai besar tanpa ada bantuan laen TERUTAMA SEKALI ABAH saya. tp awak. dengan perempuan yg satu-satunya saya panggil MAMA pown awak tak boleh nak bwk. jgn harap saya nak pergi.

btw ahad neyh, genap Arwah Atok pergi 5 tahun. Al-Fatihah.

Atok, kayong rinduu atok :( rindu kene marah dengan atok. rinduu tgk atok tersenyum gembira bila dpt tahu result upsr kayong bagus. rinduu tgk atok sorok sorok hisap rokok. rinduu kali terakhir atok cakap dgn kayong ;( skg semua dah tak mcm duluu. org yg atok suruh tolong jaga and tgk tgk kan kayong dah berubah. atok, nnt kita jumpa ye ? kayong doakan .

No comments:

Post a Comment