Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

KENAPA YE ?

kenapa sekarang dah x mcm dahulu ye ? family saya dah laen kenape ye ? why now evrything change ?

disini saya nak luahkan apa yang terbuku dihati saya. perasaan geram , sedih , benci , meluat , rindu segalanya ada. i want things happen like before. saya rindu kisah silam saya.
first thing , saya geram dengan family saya. ini ke family ? mama dah berubah. since she married with his new man, i mean my step dad. and mama maken berubah bila dye sudah ada anak sendiri dgn dat guy. saya mengaku , saya tidak pernah membenci step dad saya. tapi sometime he is very annoying laaaa. nenek pown x berape suka dgn dye.

second thing , kenape keadaan sekarang x mcm dulu ? zaman dulu punyer puasa best sgt sgt. engat lagi time ade arwah atok. setiap hari , aku dan sepupu-sepupuku ke masjid untuk terawikh. memang best sgt kalau nak di ingatkan semula. sepupu saya semuanya jantan. tade betina langsung. ape lagi perangai pown dah mcm jantan laaa. orang semayang kita pergi maen kejar-kejar belakang masjid. dengan kawan kawan lelaki semuanya. kecik-kecik mane tahu erti malu kan ? ke bazar ramadhan. atok mesti bagi sorang RM5 beli makanan. hehe , kadang kadang simpan dwet tuh nnt jalan jalan jumpe bunga api beli :) sweet sgt kecik kecik dulu. tapi ape yang faveret time puasa dulu air slurpee dekat seven eleven tuh. perghhhhh , dapat tuh pown cukup. memang best. dulu slurpee murah then besar. x mcm sekarang. rinduuuu sgt sgt kannnn ?

thirdly , raya tahun neyh pertama kali sepupu sepupu saya tidak beraya di sini ;( sedih teramat. so mlm raya ni x meriah laa. sepupu sepupu saya yang dah besar tuu balik kampung dorg belah mak dorg. then adek aku mya plak kemungkinan besar ke singapore dan el plak kerja. haihhhhh , yang tinggal nnt sepupuku yang kecik kecik seperti izad , haziq dan adik adik aku yang masih x boleh bercakap lagi , kikie dan kurnia. sunyi laa jwbnya kan. kalau x selalu sampai ke pagi saya tgu sepupu saya balek dari takbir raya. sbb nak tahu byk mane dwet raya dorg dapat mlm tuh :)


haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
tu je mampu saya cakap :(

No comments:

Post a Comment