Daisypath Happy Birthday tickers

I am Me

My photo
hello, anyway I'm Syaza. Uncle Nana's & Aunt Shelly's daughter. Turning to 20. KLMU student. Taking Diploma in Advertising. Actually, idk what to write ! :D I smile &a laugh too much for stupidest reason sometime. Tetapi seorg yg pemalu when first time meet someone new, a paper bag has never seemed like a BETTER accessory for hiding embarrassed laa. I love my friend :) I grown up already, to be a BETTER PERSON & even more meaner than before :) I am not here to pleased any of you people out there. This is just a place where I share my thoughts and random personal things about myself. My sincere thanks to those who became my follower and keep on reading my post. You're most welcome to drop in your comments and opinion, it may help me alot in the future time. Thanks for dropping . Loves, SyzaJacob TQSM<3
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 21, 2010

:D

to all my readers, i've been so damn busy and tak dapat nak update. maaf ku pinta ya ! and trimass pada yang setia kat blog saya ni. anda lah yang saya sayang :D

kesibukan saya for the last few days sampai tak cukup rest membuatkan saya tak sihat untuk beberapa hari kebelakangan ini.

sepanjang 2 minggu lepas saya sibuk menyiapkan assignment basic english yang tertangguh (sudah dihantar! :D) dan assignment malaysian studies saya yang hendak dipentaskan pada selasa lepas (17 aug) dgn persediaan terakhir. tambahan lagi dgn final exam yang semakin hampir.

assignment basic english saya dan ain orang yang pertama hantar ! wahhh , bangga gile. even kitorang maen bantai je buat. tapi okay laa. buat sendiri taw ! takde nak ciplak mane mane. and assignment malaysian studies , group saya mendapat full mark ! n merupakan group yang terbaek. x menyesal kami berlatih setiap minggu untuk mendapat markah yang betol betol memuaskan hati kami pada akhirnya.

even pada hari pementasan group kami saya sememangnya tengah demam , tapi saya laratkan jua. yelaaaa , markah untuk final exam neyh. bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian. akhirnya , saya dapat jugak ape yang saya nak.

tapi akhirnya , balik je dari kelas , suhu badan saya naek mendadak. keesokannya dan seterusnya saya tidak menghadirkan diri ke kelas. memandangkan keadaan saya yang maken teruk dan menghidapi jangkitan paru-paru.

tapi kawan kawan saya masih x lupa menghubungi saya untuk memberitahu perkembangan kolej dan bertanya khabar. thanx korang :D

and semenjak saket , saya sudah lame tidak berjumpa dgn kekasih hati saya, Firdaus Zainal. walaupun kami masih berhubung tanpa henti , hati ini masih lagi merindui dia. haihhh , kenapa laa saya lambat sgt nak sehat. x sabar nak berjumpa dgn si dia lagi !

p/s : rinduuu sgt sgt dekat awak ! :D

No comments:

Post a Comment